كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الثلاثاء، 1 يونيو 2010

كلمات اغنية تصدق بمين اليسا من البوم تصدق بمين

كلمات اغنية تصدق بمين اليسا

كلمات اغنية تصدق بمين اليسا من البوم تصدق بمين


تصدق بمين
بعدنا و يا دوب معداش يومين
و جتلك قوام لقيتك وحشنى وحشه سنين
تصدق بمين
انا و قلبى كنا مش دراينين
منين جينا ولا فين روحنا ولا احنا شوفنا مين
تصدق بمين





بميت الف حاجه ما بينا
ولو ننسا بعض انا وانت من بعض نروح فين
ده انا انت و كمان انت انا
و كاننا واحد و كل الناس تندهله اسمين
مخبيش عليك
ده لو يوم يعدى و انا وبين اديك
يساوى فى عينيا على الدنيا ديه كمان دنيتين
مخبيش عليك
مبحلمش عمرى غير بس بيك و لا ابقى الا ليك
و لو ضعت منى اموت مرتيين


ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا