كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الثلاثاء، 1 يونيو 2010

كلمات اغنية الحال فضل شاكر

ر
الحال فضل شاكر

الحـــــــــــــــال
مش زى ماتمنيت تقدر تقول يعنى ممكن انا اتهنى وانت بعيد عنى ممكن انا اتهنى وانت بعيد عنى
ممكن انا اتهنى وانت بعيد عنى

الشــــــــــــــــــــــــــوق
وصل حدود قلبى يمكن يعديها وانت حبيب قلبى يرضيك يعديها
انت حبيب قلبى يرضيك يعديها

الخــــــــــــــــــــــــــــــــــــوف
تاخد ع بعدك والقرب عنوانى واضيع انا بعدك مالقاك ومالقانى
واضيع انا بعدك مالقاك ومالقانى

الحـــــــــــــــال
مش زى ماتمنيت تقدر تقول يعنى ممكن انا اتهنى وانت بعيد عنى ممكن انا اتهنى وانت بعيد عنى
ممكن انا اتهنى وانت بعيد عنى

هناك تعليق واحد :

  1. تسلم ايديك على مجهودك فى كلمات الاغاني دي كلها

    ردحذف


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا