كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الثلاثاء، 1 يونيو 2010

كلمات اغنية النهاردة زى بكرة احمد سعد



كلمات اغنية النهارده زى بكرا احمد سعد

كلمات البوم وحشيتني عيونك احمد سعد كلمات اغنية النهاردة زي بكرة

كلمات الاغنية

راااااااااح اللى راااااااااااااح وانتهى وسنين حياااااتى كلها لا سيبتها ولا عيشتها من شوقى ليك..

ايوا عارف ** لا انت ليا وعمرى يوم ماهبقى ليك ** بس مش عارف هكمل عمرى ليه من غير عنيك..

وانهاردة زى بكرة زى بعدو وكل يوم كل يوم عن يوم وانا بشتاق اليك كل يوم...

كلمات اغنية احمد سعد انهاردة زي بكرا


كدبه وانا صدقتها قولت الجراااااح انا قدها وبقيت خلاص من وقتها ببكى عليك..

طول حياتى عيشت فاكر انى انا قد الوداع ضعت منى واما ضعت عريفت انى عمرى ضااااااااااع..


وانهاردة زى بكرة زى بعدو وكل يوم كل يوم عن يوم وانا بشتاق اليك كل يوم...

هناك 5 تعليقات :

  1. تسلم الايادي وكلمات اغنية تمام جدا

    ردحذف
  2. مدونة جميلة جداااا
    اصل انا اللى شغال فيها ههههههههههه

    ردحذف
  3. ههههههههه انا شغاله لوحدي فيها يابني كن انت وبلاش حقد ع شغلي

    ردحذف
    الردود
    1. اتكلمي علي قدك بس هههههههههه .. مش عشان ليكي مدونة ومتابعين بقي

      حذف
    2. هههههههه افشر بقي
      انت مش شغال ف ا حاجه ف مدونتيييييييييييييي

      حذف


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا