كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأحد، 26 سبتمبر 2010

اول ما قابلتك كارول سماحه


كلمات اغنيه اول ما قابلتك كارول سماحه

اول ما قابلتك كان بس يادوب بينا سلام
ثاثير لحظة دي مش ممكن اوصفو بكلام
وكانك كنت جنبي من سنين وياي
اول ما قابلتك كان بس يادوب بينا سلام
وانا فكرة ليلة دي مش ناسية وماعرفتش انام
يا احبك النهاردة يا احبك قدام
قلبي معك انا حاسة بيك
احساس حلو ونهار عجيب
داماكنشي في خيالي
انا عمري ابتدا من لحظة دي
وكانو اثنين ولحد الاخر ياحبيبي
حقول تاني واعيد
بحبك النهاردة وبحبك قدااام
ايامي وانت بعيد عني مابحسبهاش
وايامي لي انت معايا فيها
دي لي حتتعاش
وان لي شوق العيون
دي حبيبي مايسيبهاش
قلبي معك انا حاسة بيك
احساس حلو ونهار عجيب
داماكنشي في خيالي

اول ما قابلتك كان بس يادوب بينا سلام
ثاثير لحظة دي مش ممكن اوصفو بكلام
وكانك كنت جنبي من سنين وياي
سنين وياااااي
سنين ويااااااااااااااي

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا