كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأحد، 26 سبتمبر 2010

كلمات اغنية دى طريقة هشام عباس

دى طريقة 

دي طريقة دي تتكلمي بيها معايا
انتي جرالك ايه
دي طريقة دي تتكلمي بيها معايا
اتغيرتي ليه

انا حبي ليكي مش ضعف فيا ومدام وصلنا للدرجة دي
الراي رايي والكلمة ليا ومافيش من بعد كلامي كلام
تعبتي قلبي بحاجات كتيرة ومشكلتنا بقت كبيرة
دي فرصة تانية لكن اخيرة عشان ميبقاش عليا ملام

انا ليه بشوفك باحس ان انتي واحدة تانية وبقيتي مش انتي
انتي ليه خدتي مني حبيبتي اللي بحبها
انا عايز اشوف اللي انا حبيتها وكنت دايب في حنيتها
و ياما حسدوني على رقتها وطيبة قلبها

واهو كده ومافيش غير كده عندي
وبراحتك بقا لو هاتعندي
واهو كده ومافيش غير كده عندي
مع نفسك بقا لو هاتعندي

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا