كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأحد، 26 سبتمبر 2010

راجعلك كارول سماحه

كلمات اغنيه راجعلك كارول سماحه

راجعلك لاءكفاية بعاد
داانا شوقي ليك يكفي بلاد
وحشني اغلى حاجة ليا
فكرالك ذكريات وحاجات
تعالالي نكمل الحكايات
بعادك كان على عينيه
ولا حاجة تسوى لحظة معك
محتاجة تاني اكون وياك
انا نفسي ارجع
على عيني ياحبيبي
وحشااااااااااااااك
مشتاقة تاخدني بالاحضان
نتلاقى انا وانت زي زمان
في حاجات عودتني عليها
بصراحة انا مش هخبي عليك
الراحة لاقيتها وانا بين ايديك
وبعدك عمري مابلاقيها
ولا حاجة تسوى لحظة معك
محتاجة تاني اكون وياك
انا نفسي ارجع
على عيني ياحبيبي
وحشااااااااااااااك

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا