كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأحد، 26 سبتمبر 2010

ناديت كارول سماحه

كلمات اغنيه ناديت كارول سماحه

ناديت عليك
وتمنيت افضل وياك لو ووياك
حاجات كثير
بتخليك في عيوني ملاك
يلا انا وياك
انا حروحلك عشان عايزك
انا لوثانية من عمري منيه رضاك
انا لاقيت لي بتمناه
انا وياك
انا حروحلك عشان عايزك
انا لوثانية من عمري منيه رضاك
انا لاقيت لي بتمناه

ماليش مكان غير معك
وليل ونهار بتمنى لقاك
وحشني موت
ولسى هنا انا هعيش وانت هنيك
انا وياك

انا حروحلك عشان عايزك
انا لوثانية من عمري منيه رضاك
انا لاقيت لي بتمناه

ناديتو
دا انا وياك داانا حروحلك عشان عايزك
انا لوثانية من عمري منيه رضاك
انا لاقيت لي بتمنااااااااااااه

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا