كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأربعاء، 9 يونيو 2010

وحياه عنيك عبدالفتاح الجرينى

كلمات اغنيه وحياه عنيك عبدالفتاح الجرينى

وحياة عنيك وحبى لييك ماتخلنيش ابعد وانا مشغول علييك
ابعد يومين ابعد سنين بس الحنين ياحبيبى هيرجعنى ليييك
وحياة عنيك وحبى لييك ماتخلنيش ابعد وانا مشغول علييك
ابعد يومين ابعد سنين بس الحنين ياحبيبى هيرجعنى ليييك
اجمل ليالى انا عشتها وياك يا غالى
هتعيش فى قلبى وبين عنييا وجوة بالى
ومهما اغيب هتكون معايا ومش ناسيك
اجمل ليالى انا عشتها وياك يا غالى
هتعيش فى قلبى وبين عنييا وجوة بالى
ومهما اغيب هتكون معايا ومش ناسيك

كل اللى بينا هيعيش ما بننا
ولاعمره هيفرق فى يوم البعد بننا
ولو بعدنا وطال بعدنا
الحب قادر وحده يجمع تانى بننا
كل اللى بينا هيعيش ما بننا
ولاعمره هيفرق فى يوم البعد بننا
ولو بعدنا وطال بعدنا
الحب قادر وحده يجمع تانى بننا
اجمل ليالى انا عشتها وياك يا غالى
هتعيش فى قلبى وبين عنييا وجوة بالى
ومهما اغيب هتكون معايا ومش ناسيك
اجمل ليالى انا عشتها وياك يا غالى
هتعيش فى قلبى وبين عنييا وجوة بالى
ومهما اغيب هتكون معايا ومش ناسيك

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا