كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأربعاء، 9 يونيو 2010

ابو خد عنابى عبدالفتاح الجرينى

كلمات اغنيه ابو خد عنابى عبدالفتاح الجرينى

أبو خد عنابى بيدق على بابى
بيلون على قلبى وعايز يشغلنى معاااه
واهو بعد ما جاب رجلى قال هيسبنى ويجرى
خاد قلبنى وهيسبنى من غير قلب يا ولدااه
أبو خد عنابى بيدق على بابى
بيلون على قلبى وعايز يشغلنى معاااه
واهو بعد ما جاب رجلى قال هيسبنى ويجرى
خاد قلبنى وهيسبنى من غير قلب يا ولدااه

وانا كنت بقول ولا عمرى هدوب
دة انا عمر الهوا ما خطر على بالى
ياناس دة انا كنت بقول عالشوق
دة كلام وبيطلع اوهااام
دة كلام وبيطلع اوهااام
وانا حد بجد ياناس من يومى
مجدع وتقيل ملوي هدومى
يجى هو ويقلق نومى
دة ليالى و مش عارف انااام
دة ليالى و مش عارف انااام
وانا كنت بقول ولا عمرى هدوب
دة انا عمر الهوا ما خطر على بالى
ياناس دة انا كنت بقول عالشوق
دة كلام وبيطلع اوهااام
دة كلام وبيطلع اوهااام
أبو خد عنابى بيدق على بابى

حبيته حيرنى وارتاح وسهرنى
آه يا مين يصبرنى على لون عنيه الحلوين
ميّل كده علييا .. النار قادت فييا
وماكنشى فى النيّه إنى ابقى من العاشقين
حبيته حيرنى وارتاح وسهرنى
آه يا مين يصبرنى على لون عنيه الحلوين
ميّل كده علييا .. النار قادت فييا
وماكنشى فى النيّه إنى ابقى من العاشقين
وانا كنت بقول ولا عمرى هدوب
دة انا عمر الهوا ما خطر على بالى
ياناس دة انا كنت بقول عالشوق
دة كلام وبيطلع اوهااام
دة كلام وبيطلع اوهااام
وانا حد بجد ياناس من يومى
مجدع وتقيل ملوي هدومى
يجى هو ويقلق نومى
دة ليالى و مش عارف انااام
دة ليالى و مش عارف انااام
وانا كنت بقول ولا عمرى هدوب
دة انا عمر الهوا ما خطر على بالى
ياناس دة انا كنت بقول عالشوق
دة كلام وبيطلع اوهااام
دة كلام وبيطلع اوهااام

أبو خد عنابى بيدق على بابى
بيلون على قلبى وعايز يشغلنى معاااه
واهو بعد ما جاب رجلى قال هيسبنى ويجرى
خاد قلبنى وهيسبنى
أبو خد عنابى بيدق على بابى

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا