كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأربعاء، 9 يونيو 2010

ساكتالوا مى سليم

كلمات اغنيه ساكتالوا مى سليم

انا علشان ساكتالو فكرني خلاص ناسيالو
هو في حد جراله ما جرالي بيرضى بحاله
دا انا لو اقول عاداله كم وحدة يقول قاعداله

عالوحدة مفيش على باله غير اني بقيت خانقاه
سايباه بهواه هيروح من باله فين
لو مين شاغلاه يشوف باقياله مين

انا لو مش طبيعية كنت اسمحله يلعب بيا
ولا ارد بعصبية وافرحله انه حب عليا
هو انا كده عنادية لا اكتر فاكرها عادية
دا انا اكسر دماغ دي وديا لو اشوفهم في يوم وياه
دا انا لا اشريت اناني واحلف بكرة يترجاني
مهما يقول ينساني هيلف وهيرجع تاني
غيرتي عليه قاتلاني لو يعرف ساعات بلقاني
غايب اضعف هواه خلاني بستحمل عشان حاباه
سايباه بهواه هيروح من باله فين
لو مين شاغلاه يشوف باقياله مين

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا