كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأربعاء، 9 يونيو 2010

بالك شرين

كلمات اغنيه بالك شرين

بتحب عليه هو انت يعنى كنت يوم بتحينى
مش دارى بيا وانا كل حاجه فى قلبى ليك بتشدينى
بالك لو جيت فى بالك
انا كنت شغلت بالك
بس انت حبيبى مالك انا عمرى ماجيت فى بالك
بالك لو جيت فى بالك


بالك لوكنت تسهر وتفكر مره فيا
كنت هتشقلى اكتر مابتشتقلك عنيه
بالك لو جيت فى بالك
انا كنت شغلت بالك
بس انت حبيبى مالك انا عمرى ماجيت فى بالك
بالك لو جيت فى بالك


وتعدى ليالى وانت سهران كده زى ماانت
وساعاته انا مش هاسيبك عمرك ماتهون عليه
بالك لو جيت فى بالك
انا كنت شغلت بالك
بس انت حبيبى مالك انا عمرى ماجيت فى بالك
بالك لو جيت فى بالك
__________________

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا