كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأربعاء، 9 يونيو 2010

تسيبنى شرين

كلمات اغنيه تسيبنى شرين

بدموعي سألتك لو في قلبك حزن قد اللي في قلبي كنت تسيبني تسيبني تسيبني
بدموعي في حضنك سيبني

أحكيلك أشكيلك وحقولك على اللي تعابني كنت تسيبني آآه تسيبني تسيبني
وفي قلبك كلام بيأخدني من ناري لمراري

للشوق اللي بيدوبني ياهاجرني ارحمني واسمعني وافهمني ياحبيبي ريحني على
قلبي طمني

وسيبني سيبني دموعي في حضنك سيبني كنت تسيبني .. آآآآه آآآآآآه

ياناسيني نسيني وفي حضنك خبيني من البعد اللي بيعذبني

ياهاجرني ارحمني واسمعني وافهمني ياحبيبي ريحني على حبي ليك طمني

كنت تسيبني تسيبني تسيبني ده في قلبك كلام بياخدني من ناري لمراري
والشوق اللي بيدوبني

وكنت تسيبني ماتسيبني سيبني بدموعي في حضنك سيبني أحكيلك أشكيلك وحقولك
على اللي تاعبني

كنت تسيبني

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا