كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأربعاء، 9 يونيو 2010

هتجننى عبد الفتاح الجرينى

كلمات اغنيه هتجننى عبد الفتاح الجرينى

هتجننينى دى كلمة عادية ما انا قربت خلاص انهار
واللى ايديه ياحبيبى فى المية مش زى اللى ايديه فى النار
اصل انا بصراحة كده جبت معاك اخرى
ودة مش من دلوقتى ده من بدرى
انا فى الدنيا مشفتش عمرى بس اللى انا شوفته انا فى هواك
وقت الجد الاقيك تيجى وتهرج
لما بقولك مشتقلك تضحك
هو غرامى كده بقى نكتة تضحك للدرجة دى وجايبة معاك

هتعب قلبى انا ليه فى محايلة وانت مبيحوقش معاك
قسمتى وخلاص طلعت مايلة يبقى اشترى نفسى وانساك
دايما مشغول عنى وده العادى
ولما بقابلك تعمل مش فاضى ولامتى انا بالحال ده اانا هفضل راضى
اسمنا بس اتنين حبيبن ده الكلمة الحلوة بتستكترها ولما بقولك حاجة تعمل غيرها
وحياتنا انا وانت مقضينها اجى شمال تيجى انت يمين

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا