كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأربعاء، 9 يونيو 2010

كام يوم عبدالفتاح الجرينى

كلمات اغنيه كام يوم عبدالفتاح الجرينى

كام يوم مقابلتنيش كلمنى ومداريش
لما اقول فى ايه تسكت اوام وتقول مفيش
مسالتش عنى ليه زعلان ماتقول فى ايه
انا لو غلطان فى حاجة قولى اللى غلطت فيه
انا جيت ميت الف مرة ياحبيبى وقولتلك
انا ازعل نفسى سهل بس صعب ازعلك
ولمين هقدر اعيش لو مكنتش عيشتلك

انا جيت دلوقتى ليك ولا هرجع الا بيك
ولا همشى من مكانى االا وايديا فى ايديك
ده انا مرضاش مهما كان تمشى وانت زعلان
والا انا مقبلوش على نفسى مقبلهوش عليك
انا جيت ميت الف مرة ياحبيبى وقولتلك
انا ازعل نفسى سهل بس صعب ازعلك
ولمين هقدر اعيش لو مكنتش عيشتلك

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا