كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

السبت، 5 يونيو 2010

مش انا رامى صبرى


كلمات اغنيه مش انا رامى صبرى

عايزه اللي كلامه اه مش انا عايزه اللي تايه في الحيااه مش انا
عايزه اللي يقدر يفهمك معنى الحياااه هو انا
ليه كل حاجه ليك اقولها تزعلك
مش عايزه حتى في اي حاجه اني اسألك
لو كان في بالك حتجه تانيه يبقى تنسيني انا
اهون عليا ابعد وقلبي يودعك
ولامره حقبل فيها اسكت واسمعك
ان شالله حتى لو كلامي في الحقيقه حيوجعك
فاهمه اللي قصدي عليه اقوله والا ايه
عارفه انو حب وخوف عليكي والا ايه
لو مش بحبك يبقى حعتب ليه عليكي واقسى ليه
عايزه اللي كل كلامه اه مش انا عايزه اللي تايه في الحيااه مش انا
عايزه اللي يقدر يفهمك معنى الحيااه هوانا
ليه كل حاجه ليك اقولها تزعلك
مش عايزه حتى في اي حاجه اني اسألك
لوكان في بالك حاجه تانيه يبقى تنسبني انا

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا