كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

السبت، 5 يونيو 2010

حلــم العمــر سميرة سعيد

كلمات اغنيه حلــم العمــر سميرة سعيد

حلم العمر يا دنيا لقيته وياه حبيبي وعشته لقاه
لما قبلت عنينه حبيته وياريت أفضل كده وياه
يا حب قرب فرحت عيدك وساعد قلبنا الدفيا معاه
كتر مع الأيام مواعيدك واكتبلنا الأفراح وياه
فين يا زمان كنت موديني والحب جمبي وقدام عيني
وأنا اللي كنت بقول ده ناسيني ناسيني
يااااااااااااااااااه
نداله قلبي وقله تعالى متسبش نفسك للشوق لا . لا
زيك أنا وفي نفس الحاله الحاله
آااااااااااه

أما نصيب عجيب وغريب لما حبيب بيلاقي حبيب
ده أنا أحلامي قد غرامي فيها أماني سابقه أيامي
يااااااااااااااااااااه

شوق الدنيا وكل ما فيها لحظة حب بعيشها معاه
فرحة أتعود قلبي عليها وعشان كده بستنى لقاه
أيوه حقيقي الحب ده دنيا طعمها زي ليالي العيد
بتخلينا كمان حاجه تانيه وبتحيينا في عمر جديد
وساعات تيجي عليا ليالي أستغرب قوي على اللي جرالي
وإزاي قلبي في يوم كان خالي خالي
ياااااااااااااااااه
وإزاي عشت ليالي طويله من غير قصة حب جميله
فيها الليله بمليون ليله ليله

أما نصيب عجيب وغريب لما حبيب بيلاقي حبيب
ده أنا أحلامي قد غرامي فيها أماني سابقه أيامي
يااااااااااااااااااااه

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا