كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

السبت، 5 يونيو 2010

متهيألى سميرة سعيد

كلمات اغنيه متهيألى سميرة سعيد

متهيألي أني بحبك متهيألي
بس بحس كأني في نار بين قلبي وعقلي
دقة قلبي لسعة غيرتي بتخليني أصدق حيرتي
وأرجع أقول هو ده معقول في يومين أعشق كده كده على طول
بسألك أنت جوبني وقولي بسألك أنت جوبني وقولي
حبيت ولا أنا ولا أنا أنا أنا متهيألي
كنت في حالي وأنت في حالك لا أنت في بالي ولا أنا في بالك
فجأة لأنتي بقرب منك ولانش عايزه أبعد عنك
روحي ورحك لقوا بعضيهم نسيوا في لحظة كل ماضيهم
عاشوا اللحظة بكل ما فيها والدنيا أحلوت معانيها
روحت بسأل روحي سؤال أنا في حقيقة ولا في خيال
دقة قلبي لسعة غيرتي بتخليني أصدق حيرتي
بعد يومين أحترت في ظني وأسأل مين في الحب يفدني
مين مين مين هيقولي إن كنت بحبك مين مين
ولا يا دوب برتاح وأنا جمبك برتاح وأنا جمبك
ولا ده وهم جميل في خيالي أنا صورته بشكل مثالي
بس لقيت الدنيا معايا معايا بتغنيلك نفس غنايا غنايا
بتقول حبيبي كلمة حبيبي كلمة بتحلى في الندا أسمك حبيبي
قول قول يا حبيبي في إسم أحلى من كده
أبقى بحبك مهما يقولي عقلي إن ده كان متهيألي
لو بتصور شيء في خيالي ليه الدنيا قبالي
هي الدنيا كمان بتحبك أما تقبلك تتذوقلك
أما الحب ده سر خطير ياما أحتار فيه قبلي كتير
هفتح بابي لأحلى بداية وهشوف عمري في أغلى حكايه
وأعيش لحظة حب تملي حتى ولو كان متهيألي

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا