كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الجمعة، 4 يونيو 2010

بحبك رامى صبرى

كلمات اغنيه بحبك رامى صبرى

مهما ببعدقلبي انا وياك حبيبي عليك يطمني
من الي فيا عنيا بقت شايفاك وحاسس بيك بتلمسني
وحعمل ايه بتوحشني حبيبي خلاص حياتي معاك
وهانت بكرا انا راجع واه دلوقتي لو سامع
بحبك نفسي اقولها لك وانا ايدي في ايديك
حبيبي بقولك اتطمن كلامك ليا بيهون
سنين عدت حعيدها لك وانا قدام عينيك
وحعمل ايه بتوحشني حبيبي خلاص حياتي معاك
وهانت بكرا انا راجع واه دلوقتي لو سامع
بحبك نفسي اقولهالك وانا ايدي في ايديك
حبيبي بقولك اتطمن كلامك ليا بيهون
سنين عدت حعيدها لك وانا قدام عينيك
يللي عشت في حضنك احلى سنين
نسيت انا مين ولا بنساك
كل كلمه حب مابين اتنين حتوصف ايه في لحظه معااك
وحعمل ايه بتوحشني حبيبي خلاص حياتي معاك

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا