كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

السبت، 5 يونيو 2010

كلمه رامى صبرى

كلمات اغنيه كلمه رامى صبرى

كلمه توديك او كلمه تجيبك
مين اللى قالك انى حسيبك
اوعى تصدق انى حبيبك
هتهون عليك ارجع
ارجع واعقل ياللى بتسمع
اي كلام يتقالك عنى
عمرى ماضيع قلبك منى
واعمل كده ليه قولى

قولى الاقى انا زيك فين
ياللى مافيش فى جمالك اتنين
هو احنا عشرة بس يومين
دة انا عايش ليك وانت
انت حبيبى عارف من امتى
قبل عينية ماتيجى فى عينيك

عشت سنين وانا بحلم بيك بسال
بسال نفسى انا كل ما اقبلك
كنت ازاى عايش من قبلك
من قلبة علية غير قلبك

غيرك ماليش والله
يحرم والله النوم عن عينى
وانت حبيبى غايب عن عينى
دى ضحكتك دى بتخلينى قادر اعيش

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا