كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

السبت، 5 يونيو 2010

انا ولا انت سميرة سعيد

كلمات اغنيه انا ولا انت سميرة سعيد

انا ولا انت اللى يحير
انا ولا انت اللى يسهر
طب شوف مين بيحب التانى
وشوف مين فينا اللى اتغير
انا مابعدتش
ماتغيرتش
انا ماحاولتش انسى هواك
وانت بتبعد
لا وبتعند
لا وتقول ان انا ظالماك
ان انا ظالماك
انا لو كنت حقيقى ظلمتك
بكرة تعالى وهاستناك
ونشوف مين فينا اللى اتغير
واللى يحير
انا ولا انت
انا انا ولاانت ولا انت
انا انا ولا انت


انا طول عمرى بحبك وانت عمر الحب عليك مايبان
انا طول عمرى افتكرك وانت مخلص اوى اوى فى النسيان
انا انا عارفاك اكتر من روحى
مش هاتعرفنى لسة عليك
عايز قلبك يفضل على راحته
قال وانا قلبى ملك ايديك
مش بس ده اللى اتغير
ده انت الهوا غيرته كمان
انا مابعدتش
ماتغيرتش
انا ماحاولتش انسى هواك
وانت بتبعد
لا وبتعند
لا وتقول ان انا ظالماك
ان انا ظالماك
انا لو كنت حقيقى ظلمتك
بكرة تعالى وهاستناك
ونشوف مين فينا اللى اتغير
واللى يحير
انا ولا انت
انا انا ولاانت ولا انت
انا انا ولا انت



سهل عليا اتعلم منك
وابعد عنك
يوم واتنين يوم واتنين
واعرف احير
واقدر اسهر
وانسيك الراحة منين
لولا ان انت حبيبى حقيقى حبيبى
بس الطبع عليك غلاب
بتحبنى بس محيرنى يا محيرنى
وبترجعلى ساعات بعتاب
يعنى تاعبنى
تاعبنى
مش بتسيبنى
تاعبنى
قولى واخدنى معاك على فين
انا مابعدتش
ماتغيرتش
انا ماحاولتش انسى هواك
وانت بتبعد
لا وبتعند
لا وتقول ان انا ظالماك
ان انا ظالماك
انا لو كنت حقيقى ظلمتك
بكرة تعالى وهاستناك
ونشوف مين فينا اللى اتغير
واللى يحير
انا ولا انت
انا انا ولاانت ولا انت
انا انا ولا انت

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا