كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 26 يناير 2012

كلمات اغنية ام الشهيد محمد نور

ام الشهيد

كنت بدعى يارب يرجع بالسلامة
الحمد لله حكمتك وانا راضية بيها

بس انا كان نفسى اقوله مع السلامه
يارب صبرنى فى بعاده
ابنى مات علشان بلاده مصر كانت اغلى عنده من امه واخواته وولاده
يارب صبرنى فى بعاده
ابنى مات علشان بلاده مصر كانت اغلى عنده من امه واخواته وولاده

دخلت ابنى عليا بالدنيا وما فيها
كنت بدعى يارب يرجع بالسلامة

الحمد لله حكمتك وانا راضية بيها
بس انا كان نفسى اقوله مع السلامه

يارب صبرنى فى بعاده
ابنى مات علشان بلاده مصر كانت اغلى عنده من امه واخواته وولاده

يارب صبرنى فى بعاده
ابنى مات علشان بلاده مصر كانت اغلى عنده من امه واخواته وولاده

يارب بدعيلك وانا عندك عليه مطمنة
ترحمه وترحمنى بيه مات شهيد وانا مؤمنه

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا