كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 26 يناير 2012

كلمات اغنيه انا الشهيد وليد سعد

انا الشهيد

انا اللى طول عمرى مقولتش لأ
دخل الرصاص قلبى وقلبى اتشق

ولما قولت لقيتنى فجأة بموت
مبسوط لأنى بموت علشان الحق

انا الشهيد اللى كان اسمى فلان
مصرى ومصرى الأصل والعنوان

وصورتى اهى مرفوعة فى الميدان
بأيدين منى ومينا وعبد الحق

انا اللى لحد ما موت كنت بموت
فيكى يا مصر ولا اتسمعلى صوت

كنت اشتكى يخدونى بالنبوت
والظلم ياما فوق دماغى دق

والظلم ياما فوق دماغى دق
هقولها تانى ومش هوصيكم

بلدى وأمى امانة فى ايديكم
قوتكوا تبقا منكم فيكم

وصوتكوا هيخلى الحجر هيرد
انا اللى لحد ما موت كنت بموت

فيكى يا مصر ولا اتسمعلى صوت
كنت اشتكى يخدوننى بالنبوت

والظلم ياما فوق دماغى دق
والظلم ياما فوق دماغى دق

هناك تعليق واحد :

  1. رووووووووووووووووووعة جدااااااااااااااااا

    ردحذف


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا