كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 26 يناير 2012

كلمات اغنية أنا ليا الشرف ان أنا مصري حماده هلال

أنا ليا الشرف ان أنا مصري

أنا ليا الشرف ان أنا مصري وهفضل مصري مهما هيحصل
أنا ليا الشرف ان أنا مصري بس زعلان ع اللي بيحصل

بصرخ و أنادي بأعلي حس و اعلي صوت لية الناس تموت
ومفيش أمان جوة البيوت بس مصر هتفضل مصر

ومصر هتعيش مش هتموت
الله أكبر .. علي رجالة شارعنا
الله أكبر .. علي كل الجيش بتاعنا

الله أكبر .. عليكي و علي شعبك يا مصر
الله أكبر .. مليون أة للحرية

الله أكبر .. و لأ للبلطجة
الله أكبر .. و نموت نموت و تحيا مصر

مصريين ... أحنا المصريين

سوا بقا مسلمين أو مسيحين أحنا ولاد مصر
بنقول لا للأرهاب و لا للأجرام
و تحيا مصر

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا