كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الاثنين، 5 يوليو 2010

مش سهلة عليك ايمى

كلمات اغنيه مش سهلة عليك ايمى

اعملك ايه دا مفيش ولا حد همك اروح منك فين ياسلام نفسي ابعد عنك
قلبك كداب اوي مانتاش انسان سوي وعينيك باين عليهم غدارين
دا انا مش سهلة عليك دا انا ابيعك و اشتريك اعرفها انت مين و انا ابقى مين
قلبي طول عمره غالي عليا وصعب يضعف كده بسهولة
لسا ناوي تجرب قرب انت حر انا مش مسؤولة

مين اللي رماك خلاك تتعلق بيا
قول مهما تقول ولا يوم هتأثر فيا
سيني وابعد بعيد بطل تعمل عنيد انا قلبي لا هو ليك ولا انت ليه
انا مش ناقصة غرام يتعبني والسلام دا قلبي قلتلك وانا حرة فيه

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا