كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الاثنين، 5 يوليو 2010

شكلك كداب ايمى

كلمات اغنيه شكلك كداب ايمى

مش عايزة لا اعرف انت تبقى مين وحكايتك ايه غيب عني ابعد سيني وحدي ويا حالي راضية بيه ومالكش فيه تسألني حتى اشتاق لمين او احب مين
شكلك كداب وانا مش حمل غرام في نهايته عذاب ارحمني وسيبني انا شفلك بقى حد يكون كداب زيك مالقتش انا ولا يمكن يوم هنكون احباب
ليلي يا ليلي يا ليلي ياليل ,, ليلي ياليلي يا ليلي يا ليل
ياريت تنسى الكلام اللي انت جاي تغني بيه على قلبي ,, قلبي كتير عليك وخسارة فيك واللي انت فيه مش ذنبي دا انت اللي ابتديت وجاي تقلي انك هويت
شكلك كداب وانا مش حمل غرام في نهايته عذاب ارحمني وسيبني انا شفلك بقى حد يكون كداب زيك مالقتش انا ولا يمكن يوم هنكون احباب

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا