كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الاثنين، 5 يوليو 2010

احلى كلام ايمى

كلمات اغنيه احلى كلام ايمى

احلى كلام لما بجيب ياحبيبي في سيرتك و احكي عليك
لما بقول اسمك ياسلام وانا بحلم بيك لما بتتكلم عن شوقك و اسمع ليك
شفت ازاي كل دقيقة بتبقى في حضني بحس بإيه
بسأل نفسي انا نت بعيش من غيرك ليه واما يجيلك قلبي تسيبني يوم يا حبيبي ببكي عليه

يوم ورا يوم بتخليني احب الدنيا و انا وياك
بتعلمني ازاي في غرامك ابقى ملاك بتنسيني الدنيا بحالها الا هواك

بعدك مين ممكن يملى عليا الدنيا و افكر فيه ممكن اموت لو شفت بعيني دموع في عينيك
دا انت اللي القلب اللي انا بتطمن دايما ليه

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا