كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الاثنين، 5 يوليو 2010

شفت حاجة ايمى

كلمات اغنيه شفت حاجة ايمى

هو انت لسا شفت حاجة
ان اقدر اعمل انا ليك حاجة
دا انا بس كده كده بوريك اني اقدر انا اعمل 100 حاجة بيها نار قلبك تكويك
والله لا اخليك تسهر الليالي واللي عرفته معايا انساه و انساني
ويلا دوق يلا من اللي انا دقته ليالي

فيها ايه لما انسى معاد اقدر اعيش انا في بعادك يا حبيبي يوم و اتنين
واعمل كل اللي يخلي قلبك كده يزعل مني والآها تقولها آهين
وانا مش بعمل حاجة زيادة على اللي انت معايا بتعمله
انت اللي بديت ودخلت طريق عارفاه ولا يوم هتكمله

مستغرب ليه ماتقلي عاللي انا فيه واللي حصلي مانت ياعمري اللي بديت
ولا عايزني انا اللي احكيلك و افضل طول عمري اشكيلك انسى زي ما انا نسيت

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا