كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الاثنين، 5 يوليو 2010

ولا داري ايمى


كلمات اغنيه ولا داري ايمى

ولا داري بناري وحالي ولا بصعب مرة عليك
بيغيب عن قلبي ليالي وليلاتي بفكر فيك
طب ايه آخرتها معاه افتكره ولا انساه
طب ايه اخرتها معاه هو فاكر قلبي دا ايه

كم مرة فكرته وحذرته مايتعبنيش مايغبش يوم عني ويكسبني ومايخسرنيش
طول عمري عايشاله وريحته وماريحنيش
مابقتش يوم فاهمه ولا عارفة بيعمل ايه الإسم انا عايشة لكن انا خايفة اضيع بإيدية
بقى هو دا حبيبي اللي دوبني وبموت انا فيه

فاض بيا عالآخر وليه قادر على بعدي بقى قلبي يستاهل وبالساهل يعيش بعديه
بعد اللي كان بينا ليه يظلمني انا وقلبي
بدعيله من قلبي يصون حبي ويبقى عليه
يرجعلي بقى كفاية دا جوايا حنين لعينيه ويارب صبرني وقدرني على اللي انا فيه

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا