كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الاثنين، 5 يوليو 2010

كلمات اغنية يا عايش اسلام 2010 من البوم بحلم معاك



كلمات اغنية ياعايش اسلام

كلمات اغنية يا عايش اسلام 2010 من البوم بحلم معاك

ياعايش عن عيوني بعيد ياريتك بس تسمعني
لا انا عندي امل في هواك ولا بتمنى ترجعلي
حبيبي انا ش هقلك عود مادام مرتاح بعيد عني
لكن ياحبيبي كان مفروض بكلمة عليك تطمني
سايبني لوحدي طول الوقت دا ياحبيبي ليه
براحتك بس قلي حبيبي انا اخبارك ايه
دا قلبي لسا فاكر حبنا وبعيش عليه
كلمات البوم بحلم معاك اسلام


ليالي انا عشت فيها معاك على الحلوة و ع المرة
خلاص كده يعني ناسي هواك طب اسأل عني لو مرة
دا انا واحشاني والله عينيك ومليون حاجة وحشاني
وطمن قلبي بس عليك ياريت من وقت للتاني
سايبني لوحدي طول الوقت دا ياحبيبي ليه
براحتك بس قلي حبيبي انا اخبارك ايه
دا قلبي لسا فاكر حبنا وبعيش عليه


المصدر
كلمات البوم بحلم معاك

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا