كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الجمعة، 4 يونيو 2010

اللى كان نانسى عجرم


كلمات اغنيه اللى كان نانسى عجرم

اللي كان من قبلك انت
وانت مش جنبي مكنتش عايشة فيه
واللي حيكون بعدك انت لو ماكنتش جنبي
يا ريتني اموت قبليه

انت عارف حبك انت عملي ايه
شفت دنيا احلي م اللي حلمت بيه
مبقتش عارفة انا اتولدت من النهارده
ولا انا لو عشت قبلك عشت ليه ..

احلي حاجة ف عمري حصلت
لما جيت وقولتلي بتحبني
قولي ايه هتمني تاني بعد حبك
يا حبيبي ايه هيهمني

نفسي اعرف بس ايه بيربطني بيك
حاجة اكبر م الغرام شدتني ليك
مبقتش عارفة انا اتولدت من النهارده
ولا انا لو عشت قبلك عشت ليه ..

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا