كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الجمعة، 4 يونيو 2010

بتيجى سيرتك نانسى عجرم

كلمات اغنيه بتيجى سيرتك نانسى عجرم

بتيجى سيرتك بتيجى سيرتك
قدام بشر وناس كتير
بتيجى سيرتك بتيجى سيرتك
وافرح اوى لو جت بخير
ناس بتقولى قريب قريب
ناس بتقولى بعيد بعيد
ناس بتقولى حزين حزين
ناس بتقولى سعيد سعيد
مع انك ويا غيرى مبقتش ياطيرى طيرى
بس مش قادرة انسى مش قادرة انسى
مشوار عمرى الكبير
بتيجى سيرتك بتيجى سيرتك
قدام بشر وناس كتير
بتيجى سيرتك بتيجى سيرتك
وافرح اوى لو جت بخير
الدنيا ساعات ساعات وساعات
تاخد من الناس اغلى الحبايب
وتسيب الجرح الجرح لينا
وتسيب الفرح الفرح غايب
وانا وانت انا وانت انا وانت
عشنا فيها
انا وانت انا وانت مقدرناش عليها
انا وانت انا وانت انا وانت ياحبيبى
من يوم ما الشوق ندهنا واختار الليل فرقنا
كتير من الحزن دقنا انا وقلبى اللى دايب
مع انك ويا غيرى مبقتش ياطيرى طيرى
بس مش قادرة انسى مش قادرة انسى
مشوار عمرى الكبير
بتيجى سيرتك بتيجى سيرتك
قدام بشر وناس كتير
بتيجى سيرتك بتيجى سيرتك
وافرح اوى لو جت بخير

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا