كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الجمعة، 4 يونيو 2010

بان عليا هواه ياسمين

كلمات اغنيه بان عليا هواه ياسمين

بان عليا هواه ايوه انا بهواه
وانا لاقبله هويت ولا يوم حسيت اللي انا حساه
بان عليا هواه ايوه انا بهواه
حبيبي غيره مليش ولا بحلم اعيش غير بس معاه

ياسلام يا سلام على احلى غرام
كل ماشوفه بدوب مع اني يدوب لسه مقبلاه
ياسلام يا سلام على احلى غرام
خد مني قلبي وراح وازاي ارتاح غير وانا وياه
حبيبي يوم ورا يوم باحلف ولا يوم انا كنت عيشاه
مها بعده يطول قلبي بيه مشغول
وانا بعده هواه ايه عيزاه او هتمناه

كلمات اغني بان عليا هواه ياسمين
مدونة راندا هابي
راندا هابي
مدونة كلمات الاغاني
كلمات الاغاني
كلمات اغنية
randahappy
randa happy

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا