كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الثلاثاء، 24 يناير 2012

كلمات اغنيه مش بمزاجك رامى جمال 2011

مش بمزاجك

بحبك يعنى مش بمزاجك حبيبى انا بجد محتاجك
دة انا احلامى بيك كملتها بقولهالك بكل صر احة

انا جمبك بحس براحة ومليون حاجة حلوة بحسها
عمرماحد هاياخدك منى ولا هاسيبك يوم تبعد عنى


دة انا وجودك جمبك مطـــمن ى هاقولك بس ايـــــة
الجنة اللى حلمت انا بيـــها والفرحة اللى انا مستنيـها

وانت فى حضنى خلاص بالاقيها هافكر تانى ليـــة
حبيبى بجد انا محتاجك دة انا احلامى بيــك كملتها

غرامك ليا عدى طوحى وجمبك بنسى نفسى وروحى
علشانك اى شيئ انا هاعملة تصدق باللى يوم جمعنا


بقى لايامى شكل ومعنى كأن العمر لسة فى اولة

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا