كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الثلاثاء، 24 يناير 2012

كلمات اغنيه حصل خير رامى جمال 2011

حصل خير

حصل خير وهاعديهالك دة اللى بينا كبير
مانت عدتلى ياحبيبـــى كتير
ياعنى انسى انا مش زعــلان
دة وياك انا عشت سنين طويلة وانا معاك
وازاى فى يوم وليلة انا انســـاك
حتى ولو فلبك غلطــــان


حصــل خيـــر ماتنـــــسى
علشان قلبك حــــب وعـــــاش
الوم لية علشان اية انا عارفك ماتقصدهاش

ماتحكيش ماتقولش كلمة واحدة
خلاص عيش دة انت بس اللى ليا
وانا ماليش الا حـــبك والا هواك


حاسس بيك وعلشان كدة مش بقسى ليلة عليك
وهاعيش العمر كلة واموت ليـــــــك
وانسى ان فى يوم انســــاك

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا