كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الثلاثاء، 24 يناير 2012

كلمات اغنيه قدامى رامى جمال 2011

قدامي

قدامى طول عمرى قصاد عينى اللى بحلم بيه
قدامى من بـدرى مفكرتش فى حبك ليــه


بقالنا سنين بنتقابل ومش فاكريـن
هيجى اليـوم نكون عاشـقين
وفاهمين اننا اصحاب بقالنا سنــين

بشوفك مره كل يومين
وكنت انا وانتى مش عارفين
هنبقى انا وانتى يوم احباب


قدامى احلامـى وكنت كل دة كله مابشوفهاش
حبيبتى انا اسف ده غلطه بجد مقصدهاش

بقالنا ســـنين بنتقابل ومش فاكرين
هيجى اليوم نكون عاشقين
وفاهمين اننا اصحاب

بقالنا ســـنين بشوفك مره كل يومين
وكنت انا وانتى مش عارفين
هنبقى انا وانتى يوم احباب

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا