كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الثلاثاء، 24 يناير 2012

كلمات اغنيه ناديلى رامى جمال 2011

ناديلي

انا جيتلك هنا لوحدى وحنيتلك
وبكرة الوقت يثبتلك بحبك قد ايه وبهواك
ماجيبتش حاجه من عندى دا احساسى ف بعدك روحى بتقاسى مابرتحش الا وياك

ناديلى قلبك اعرفه واكلمه وافهمه
ان العيون دى بيخطفوه وبيسحرو وبيشغلوا
ناديلى حد اشهده ع كل يوم بيك بحلمه ع كل وعد انا بوعده وعلشان غرامك انا هعمله


انا جيتلك وجوايا حنين زايد حبيبى دا ربنا رايد اقابلك يبقى بنا معاد
مفيش ولا نجمه ف سمايا بنور ضيك من الاخر مفيش زيك ولو لفيت بلاد وبلاد

ناديلى قلبك اعرفه واكلمه وافهمه
ان العيون دى بيخطفوه وبيسحرو وبيشغلوا


ناديلى حد اشهده ع كل يوم بيك بحلمه ع كل وعد انا بوعده وعلشان غرامك انا هعمله

هناك تعليق واحد :

  1. الاغنيه روعه موووووووووووت الله يخليكككك

    ردحذف


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا