كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الثلاثاء، 24 يناير 2012

كلمات اغنيه فقت متأخر رامى جمال 2011

فقت متأخر

مشيت وياك طريقى وكنت حالف اكملة
ماجاش على بالى خالص اللى كنت بتعملة

صغرت فى عينى اكتر من اللى كنت اتخيلة
فهمت ان اللى بينا دة كان غلط من اولة
انا فوقت متأخر لقيتك هادد اللى بنية

ويارتنى كنت اقدر اسامح بس هاعمل اية
خلتنى مستخسر اعيشلك حتى لو ليومين

انا كنت مستنى تشيلنى جو حضـــن عنيك
وطلعت بتخونى ولسة عايزنى ابقــى عليك


دى الغلطة مش منى ومحدش عارف الخير فين
معاك غمضت عينى وكنت ماشى بنيتى

لية استخسرت فيا اشوف فى حضنك فرحتى
ياريت ترتاح وتـــهدى

علشان خلاص من ناحــي تى
هاعيش بعدك واكمل ايوة هامشى فى سكتى

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا