كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الثلاثاء، 8 يونيو 2010

مالك بيا زيزى

كلمات اغنيه مالك بيا زيزى

مالك بيامالك بيا...اسكت و اياك تعارض فيا..وملكش خلاص كلمة عليا
يلا شوف رايح فين..مالك بيا
تانى مرة لو صدفة قابلتك...انا شايفه انها مش مشكلتك
فين انا رايحه و جايه منين...

دى حياتى و انا حرة فيها...يعنى ملكش بأه دعوى بيها
ما تحل عنى..واسمعها...دلوئتى لا هبعد بجد
مش غلطة..لا الف غلطه..و انا من امتى على الحال ده ساكته
و تعبت حسي...لا يلا نفسي...دى حياتى مش ملك حد

مالك بيا..ما خلاص لا تقولى ولا اقولك.. عشان انت وعلى بعضك و كلك
من اصله متلزمنيش...

مالك بيا...ما تسبني فى حالى و شوف حالك..انا بقيت مش فضيالك
ما تعيش وتسبني اعيش...

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا