كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الثلاثاء، 8 يونيو 2010

اغنيه عارف انا جايه ليه زيزى

كلمات اغنيه عارف انا جايه ليه زيزى

عارف انا جايه ليه علشان بس اثبت لروحى
مهما جرالك ايه انى نسيتك انت و جروحى
و احس انى ابتديت وانت الى انتهيت

و المح جوه قلبك و عينك دمعه وخوفه لانساك
كل الى انا نفسي اعيشه معاك
ليله
تبقى بتمسح انت دموعك واعمل مش شايفاك
زى ما كنت انا ويا ليالى هواك

عرفت ازاى غاليين دموع العين على عنينا
عرفت ازاى بنكون لما بتهون امانينا
وازاى رضينا نموت كده فى سكوت و حبينا

عندى كلام كتير بس خلاص هسيبك وهمشى
وباقى سؤال اخير براحتك جاوبه او متجاوبشي
لا هطول عليك ولا فرحانه فيك

عايزة اعرف لو انت مكانى كنت هتعمل ايه
ترضى وتقبل انك تعيش مجروح ليلة
تبقى مصدق انى بحبك وانى بموت في هواك
وانا مش حاسه بكل الشوق جواك

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا