كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الثلاثاء، 8 يونيو 2010

اغنيه واحده تانيه زيزى عادل

كلمات اغنيه واحدة طيبه زيزى


محبتش اتاقل على قلبك ولا اقولك يا بني بلاش
مش معنى انى اديتك قلبي تيجي تسبني لا متعشهاش
انا علمتك لما تحب تحب بجد يا اما بلاش

طب اسمع خد اقولك مش حلوه عشانك لا و دى متجيش
من امتى حبيبي و انا سكتالك و انا حالك مبيعجبنيش
بس من الليله هتسمع منى كلام وحاجات مبترضيش

ممكن اعمل حاجه تانية فى لحظة تانية تحس كأنى واحده تانية
ممكن اقولها اوى لجنابك ايه الى جابك اجمد قلبي ابيع فى ثانية
ممكن الف و ادور واجيب و اودى ومنتاش أدى يا حبيبي

مدوخنى وعايز تعنادنى على الفاضى و على المليان
وبتنسي ان انا خدت بايدك ومسبتكش كتير حيران
روح بوس ايدك وش و ضهر و بطل عند وشغل جنان

ما تعقل كده حبة ومتشلش فى قلبك يا ابو قلبك كبير
ليه برتجع دايما فى كلامك و انا اجدع منك بكتير
شوف اى طريقة اتغير بيها ومتخفش السر فى بير

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا