كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الثلاثاء، 8 يونيو 2010

مع الايام زيزى

كلمات اغنيه مع الايام زيزى

مع الايام هنسى كلام اتقلى وانا لسه بدور ليا على فرصة عشان انساه
وادى الايام عدو وجه بكرة وجه بعدو بعيد اوى عدو وانا برضه بقلبى معاه
بقالى زماان بخاف احكى بدارى دمعتى فى ضحكى
ولو كان احساسى كان ملكى هغير فيه
بقالى زمان وانا بهرب وبسال ليه وبستغرب
واحبه كل ما بجرب احب عليه

بجد مفيش فايدة عشان افضل على الحال ده وهو ياقلبى انا من ده عليا بايه
معدش خلاص ينفع نقرب تانى او نرجع طيب اضحك ليه على نفسى واقرب ليه

بقالى زماان بخاف احكى بدارى دمعتى فى ضحكى
ولو كان احساسى كان ملكى هغير فيه
بقالى زمان وانا بهرب وبسال ليه وبستغرب
واحبه كل ما بجرب احب عليه

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا