كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الثلاثاء، 8 يونيو 2010

احساسى بيك زيزى

كلمات اغنيه احساسى بيك زيزى

احساسي بيك...خلانى اقول انا محتجاك..كلى ليك ومرتحالك
نفسي اعيش ايام حياتى و عمرى بيك....
احساسي يك...خلانى اعيش اجمل ليالى...و احس إن العمر غالى
و مهما كان عمرى ميغلاش عليك.....

احساسي بيك.. خد قلبي ليك يا حبيبي...لو مش حبيبي..هقول لمين...يا حبيبي
ايه يا حبيبي..ايه

ما انت عارف اد ايه انا عايزة اشوفك تانى ليه
كل الى كان و حلمت بيه..لقيته فيك..و انا بين ايديك

من يوم لقاك..انا حاسه بيك...دايما معايا..و مهما اقولك مش كفايه
نفسي اول فرحه ليا..تبقى بيك

من يوم لقاك...قلبي معاك يا حبيبي..لو مش حيي..هقول لمين..يا حبيبي

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا