كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأربعاء، 24 يوليو 2013

كلمات اغنية صفحة جديدة تامر حسني 2013 من البوم بحبك انت

كلمات اغنية صفحة جديدة تامر حسني 


    كلمات البوم تامر حسني الجديد بحبك انت 2013 كلمات اغنية صفحة جديدة

كلمات الاغنية

قدام الناس ياحبيبي انسي الي فات م انهارده
ونبدأ حياتنا انا وانت حبيبي بصفحه جديدة 
م النهارده صفحه جديدة

وانا عارف ان انا معاكي هلاقي حياتي الجايه
وهاعوض الي فات منها وياكي ف دنيايا
وحياه تعبي وايامي لكونك دهر واتحدي كل الدنيا
عشانك يالي مكانك جوايااا

كلمات البوم بحبك انت تامر حسني 2013



لاا لاااا ولا عندي اغلي منك .. لا لااا ولا تسوي الدنيا جنمبك
ااااه ف البعد بموت بموت اااه وعمري بيفووووووت .. صفحة جديدة

انا عارف ان انا معاكي هلاقي حياتي الجايه
وهاعوض الي فات منها وياكي ف دنيايا
وحياه تعبي وايامي لكونك دهر واتحدي كل الدنيا
عشانك يالي مكانك جوايااا


ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا