كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأربعاء، 24 يوليو 2013

كلمات اغنية مجنون انا تامر حسني 2013 من البوم بحبك انا

كلمات اغنية مجنون انا تامر حسني 

كلمات البوم تامر حسني الجديد بحبك انت 2013 كلمات اغنية مجنون انا

كلمات الاغنية

مجنون اناا .. وهو جنمبي بنتخانق كتير اوي  مابطيقش نفسي
وببقي نفسي نبعد وكل واحد ف حاله  وبتهون عليا العشره واقول طيب وماله 
وانا اقدر ع بعده فاهو يبعد تنزل دموعي والوم ف نفسي
ليه قولت يبعد وارجع ف كل قرار اخدته م نحيته
بلاقيني فجأه محتاج لحضنة حنيته .. ااه ولا بقدر ع بعده

ودا يطلع ايه كل الي فيه دلوقتي انا طب اعمل ايه ؟
احساس وعكسه بحسه انا 
انا مش قااادر ولا يوم اكمل معاه ولا يوم اعيش م غير هواه
دا اكيد مجنون انا مجنووون 

كلمات البوم بحبك انا تامر حسني 2013


يغير عليا .. اقول في سري يادي بقي ف الخانقه ديه
واروح اشوف حد اشتكيلة م الي حواليا 
يهملني هو وارجع واموت م الحركة ديا
واسأل ف نفسي ليه هو مش مهتم بيا
واقعد واقول انا نفسي حد يغير عليا
انا اتأكدت ان الي انا فيه دي مشكلة فيا 
انا الي مش عارف عايز ايه والعيب عليا .. انا استاهل الحيرة دي

ودا يطلع ايه كل الي فيه دلوقتي انا طب اعمل ايه ؟
احساس وعكسه بحسه انا 
انا مش قااادر ولا يوم اكمل معاه ولا يوم اعيش م غير هواه
دا اكيد مجنون انا مجنووون 

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا