كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأربعاء، 24 يوليو 2013

كلمات اغنية حبيت اتنين تامر حسني 2013 من البوم بحبك انت

كلمات اغنية حبيت اتنين تامر حسني 

    كلمات البوم تامر حسني الجديد بحبك انت 2013 كلمات اغنية حبيت اتنين

كلمات الاغنية

ااه يعني ايه بحب حد وبفكر ف حد تاني بجد مش فاهمني  بجد مش فاهمني
يعني ايه مش عايزة اسيبه بس برضو عايز التاني بجد مستغربني بجد مستغربني
انا لازم اوصل لحل وافكر مش عارف اعمل حاجه بس لازم اقدر
دنا كل يوم بتشد اكتر واكتر وانا مش عايز قد نفسي اصغر اكتر
واخدني قلبي ورايح فين انا شكلي كدا حبيت اتنين .. واخدني قلبي ورايح فين انا شكلي كدا حبيت اتنين

كلمات البوم بحبك انت تامر حسني 2013


طب ينفع ؟؟ لا لا .. لا لا لا ياقلبي .. لا لا لا ياقلبي
معقول اكون قابلت الشخص الصح ف الوقت الغلط .. ف الوقت الغلط
ولا دا احساس علشان زعلان ودلوقتي انا وانت ياقلبي بنفكر غلط
يمكن عشان اهماله ليا وانه معيشني ع طول ف عذاب
ولا ياقلبي انا وانت طلعنا ولا يملي عنينا ياقلبي الا الترااااب
واخدني قلبي ورايح فين انا شكلي كدا حبيت اتنين .. طب ينفع ؟؟ لا لا

المصدر

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا