كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأربعاء، 24 يوليو 2013

كلمات اغنية يابخت اللي هتحبيه تامر حسني 2013 من البوم بحبك انت

كلمات اغنية يابخت اللي هتحبيه تامر حسني 


كلمات البوم تامر حسني الجديد بحبك انت 2013 كلمات اغنية يابخت اللي هتحبيه

كلمات الاغنية

اول يوم انا شوفتك فيه قولت يابخت الي انتي هاتحبيه
  معقوله بعد ايام وليالي اطلع انا الي يابختيه
اول واحده اتغير ليها بعد سنين عشت مقضيها


كلمات البوم بحبك انت تامر حسني 2013


ودماغي دي كنت مفضيها .. بس اتحولت ع ايديها .. ااااااااه
اول مرة بأقلبي اختار واقول خلاص انا كدا حبيت
ولاقي الحب الي يخليني افكر انا كدا اعمل بيت .. اااااااااااااه .. يلا

المصدر

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا