كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الاثنين، 23 يناير 2012

كلمات اغنية الوصية رامي جمال

الوصية

هتعبلي شويه طب ما اتعب ماهو فات الصعب وجاي الاصعب
لو حتي الحال مش ولابد انا واقف جنمبك مش ههرب
مكتوبلي حبيبتي ومكتوبلك لما هتتعبي اتعب قابلك
دلوقتي حبيبتي ايه جد .. طول عمري انا ع عيبك قبلك

الكون قدامي ع فكرة بقي اديق م خرم الابره
ويادوبك عايش ع القد مش عارف هعمل ايه بكرا
من سئ بطلع ع اسوأ تطلع مشكله مشكله تبدأ
وانا رغم اني بجد تعبت ماضعفتش ثبات ع مبدأ

انا عايز اقولك ع سر انا صابر ع الحال دا لاني
انا عايز ابني يعيش حر ويشوف ايام احسن مني
وصيتك يا حبيبتي وصيه دي الحاجه الي صبرت علشانها
انا عايزه يعيش الحريه الي انا وانتي دفعنا تمنها

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا