كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الاثنين، 23 يناير 2012

كلمات اغنية يوم ما اتقابلنا عمرو دياب 2011

يوم ما اتقابلنا

يوم ما اتقابلنا اليوم ده هفضل مش ناسيه
انا انكتبلي احلى قصة حب فيه
اول مشاعر حلوة قلبي يحسها
ولهفتي لمعاد اقابلك بعدها

انا بوعدك من الليلة دي هفضل معاك
وهعمل اللى يريحك وهخاف عليك
انا بوعدك يا حبيبي يا اجمل ملاك
لو عزت نجمة من السما هجيبها ليك

كلمة بحبك اللى في عنيك قولتها
وفرحة اللى استني يسمع ردها
انا حتى فاكر اتقابلنا ازاي وفين
واول كلمة بنا وسلامي لايديك

انا بوعدك من الليلة دي هفضل معاك
وهعمل اللى يريحك وهخاف عليك
انا بوعدك يا حبيبي يا اجمل ملاك
لو عزت نجمة من السما هجيبها ليك

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا