كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الاثنين، 23 يناير 2012

كلمات اغنية غزل البنات خالد عز

غزل البنات


ع البحر مااااشي والرمله سخنه مولعه
انا كنت حافي وكنت شايل فوق كتافي غزل البنات
وبين قلوب كل البشر البحر كان حاضن قمر
قربت منها وقربت وحاجه فيا اتغيرت

شوفت ف عنيها بحر تاني موجه عالي شدني
صدقت نفسي وقلبي قال انها بتحبني
اخدت كيسين غزل البنات وبكل رقه وف سكات
ضحكت وسألتني بكام ساعتها تاااه مني الكلام
مدت ايديها بورقه اكبر م جرااحي

مدت ايديها وقاليتلي انا مش عايزة باقي
يعني يوم مابيتولد فيا الحنين .. يتقتل فيا كبريائي
انا كنت حافي وكنت شايل فوق كتافي غزل البنات

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا