كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الاثنين، 23 يناير 2012

كلمات اغنية تجربه وعدت عمرو دياب 2011

تجربه وعدت

تعبت انا .. تعبت انا
ومين ماتعبش فينا
تعبت انا .. تعبت انا
ياريت ماتعبش فينا
تجربه وعدت واتعدت م ضمن تجاربي

ورجوعها مابقاش بالساهل
تجربه وعدت وانا قولت وبتكلم عربي
بالعربي محدش يستاهل
تجربه وعدت واتعدت م ضمن تجاربي
ورجوعها مابقاش بالساهل
تجربه وعدت وانا قولت وبتكلم عربي
بالعربي محدش يستاهل
تعبت انا .. تعبت انا
ومين ماتعبش فينا
تعبت انا .. تعبت انا
ياريت ماتعبش فينا
انا ياتاعبني معاك هنساك
هنسي كل ايامك
منا ماطلعش قلبي ملاك مش دا بردو كلامك؟
تعبت انا .. تعبت انا
تجربه وعدت واتعدت م ضمن تجاربي

ورجوعها مابقاش بالساهل
تجربه وعدت وانا قولت وبتكلم عربي
بالعربي محدش يستاهل

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا